Ženy po vdavkách snadněji propadnou pití

Zdroj: ČTK | 20. 8. 2012 |

Washington - Ženatí muži pijí méně alkoholu než svobodní nebo rozvedení. U žen však má svatba opačný dopad - v manželství často pijí víc než za svobodna. Podle serveru The Telegraph to uvádí vědecká studie, kterou představili sociologové z několika amerických univerzit.

Podrobnosti zde.

Přehled dalších článků

Studie: Marihuana škodí hlavně mladým, může jim trvale snížit IQ

Zdroj: Doležité.sk | 23. 3. 2013 |

Obchod s drogami v EU jako důsledek krize

Zdroj: První zprávy | 16. 3. 2013 |

Studie potvrdila přínos programů léčby alkoholové závislosti

Zdroj: ČTK | 4. 3. 2013 |

1 2 3 4 5 ... 35 další >
 
Nadace České Spořitelny