I pouhé cucnutí piva v dětství může vést k alkoholismu v dospělosti

Zdroj: Novinky.cz | 5. 3. 2021 |

Přestože je konzumace alkoholu u dětí zakázaná, mnoho rodičů je v tomto směru velmi benevolentní. Odborníci před tímto chováním ale varují. Jak ukázal nejnovější výzkum zveřejněný v Journal of Adolescent Health, čím dříve děti ochutnají alkohol, tím spíše u nich hrozí pozdější problémy s nadměrnou konzumací alkoholu a jiných návykových látek v dospělosti.

Více zde, nová studie vyšla v Journal of Adolescent Health.

Přehled dalších článků

Eurobarometr - Postoje Evropanů k alkoholu

Spotřeba alkoholu v Evropě je na přibližně na stejné úrovni jako před čtyřmi lety. Vyplývá to z průzkumu veřejného mínění Eurobarometr, který pro Evropskou komisi realizoval TNS Opinion & Social.

Analýzy potvrzují spojitost mezi kouřením a rakovinou prostaty

Vědci: metadon užívaný v těhotenství způsobuje u dětí zrakové vady

<předchozí 1 ... 128 129 130 131 132 ... 134 další >